ITaidon graafinen ilme on kokonaan uudistunut. ITaito haluaa erottua kilpailijoistaan vahvalla osaamisellaan ja myös raikkaalla ilmeellä. Marjapuuron pinkki on ITaidon uusi väri, jolla halutaan viestiä rohkeutta ja ainutlaatuisuutta.

”Totesimme kaikkien IT-firmojen olevan enemmän tai vähemmän harmaita, sinisiä tai mustia ja halusimme ehdottomasti jotain muuta, jotain rohkeampaa, joka kuvastaa rohkeuttamme myös ydinliiketoiminnassamme” kertoo Niklas Boström, yksi ITaidon perustajaosakkaista.

Graafisen ilmeen uudistajaksi valikoitui Helsinkiläinen digitaalinen mainostoimisto dynamo&son. He ehdottivat uudeksi perusväriksi pinkkiä, mikä ei ollut ihan helpoiten myytävä ajatus yrityksen sisällä.

”Saimme kuitenkin dynamo&son:in kanssa vakuutettua myös pitkänlinjan IT-miehet, että pinkki onkin juuri se meidän väri. Valinta oli ehdottomasti oikea”.

Uudet nettisivut ovat näkyvin ja suurin muutos. Uudistuksessa huomiota kiinnitettiin selkeyteen ja informatiivisuuteen. ITaito on alan edelläkävijä ja se näkyy aiempaa paremmin uusilla sivuilla. Tekniikkajargonia karsittiin ja keskityttiin konkreettisten hyötyjen esiintuomiseen.

”Teknologia ei useinkaan ole asiakkaillemme päämäärä vaan työkalu, jolla päämäärän saavuttaminen varmistetaan. Siksi on olennaista tuoda heti esiin ne konkreettiset hyödyt ja osaaminen, mitä meillä on.” Boström summaa projektille asetettuja tavoitteita.

Uusi ilme on erottuva. Moderni ja ammattimainen nettisivusto vastaa asiakkaiden ja kiinnostuneiden informaation tarpeeseen nopeasti. ITaito on laadukas IT-palveluyritys, jonka asiakkaana nukut yösi paremmin.

Tutustu uudistuneisiin sivuihimme www.ITaito.fi

Niklas Boström

Partner